دانایی

یک جو بینش، از نیم مَن دانش، ارزشمندتر است
  • دانایی

    یک جو بینش، از نیم مَن دانش، ارزشمندتر است

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ

شعر تو خدایم هستی فاطمه تقی زاده

تو خدایم هستی

تو خدایم بودی و تو خدایم هستی

من بنده ام باردگر تو خدایم هستی

تو خالق کوههای بلند و تالخ دریا

من بنده ام و تو همان خالق یزدان

تو بودی و هستی همان خالق پاکم

من بنده ام تو خالق نابم

تو خالق یزدانی و من بندی یاقی

تو خدایم هستی و بار دگر من بنده ی یاق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷
یاسر مرگن

فاطمه تقی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی