دانایی

یک جو بینش، از نیم مَن دانش، ارزشمندتر است
  • دانایی

    یک جو بینش، از نیم مَن دانش، ارزشمندتر است

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸ ب.ظ

متن سند تحول آموزش پرورش ( سند 2030 یونسکو )

بعد کلی که ذهن من مشغول شد در مورد سند تحول آموزش پرورش یا همون 2030 خیلی علاقمند شدم بدونم که کسی که اونو امضا کرده چه جور آدمی بوده که به نقل خیلی ها اومده سندی رو امضا کرده که توش همجنس بازی مجاز دانسته شده و خیلی حواشی دیگه ای که براش درست شد و من فقط به اعتبار سخنان رهبری و سخنان آقای حسن رحیم پور ازغدی گفتم حتما چیزی هست که میگن و علاقه مند شدم متن اصلی این سند رو ببینم بعد از کلی گشتن و پیدا نکردن اصل سند بلاخره موفق شدم اونو با یه دردسرهایی گیر بیارم البته خیلی دقیق نتونستم بخونم ولی یک ساعتی روش وقت گذاشتم و جستجو کردم و چیزایی که اونا میگفتن رو نتونستم پیدا کنم البته که دو حالت وجود داره یا این سند اون سندی نیست که امضا شده و یا اگه هست حتما یه نکته کنکوری داره که من متوجه نشدم خیلی دوست داشتم هر کسی که ایراد به این سند میگیره مستند بگه که بر اساس کدوم بند این سند ایرادی که مطرح میکنن وجود داره تا مردم خودشون بخونن و قضاوت کنن ولی البته با نگاه کلی که من به سند انداختم فقط چند نکته (حالا شاید بگیم نکته شایدم اونجوری که من فکر میکنم نباشه ) وجود داشت

1 - در قسمتی از سند که در مورد برابری جنسیتی صحبت شده به هر حال تفاوت دیدگاه بین دین اسلام و سایر ادیان در مسئله برابری جنسیتی وجود داره که شاید بگیم اشکال وارده به این بند سند می باشد

2- در قسمتی از سند در مورد گرفتن معلم از سایر کشورها صحبت شده اونم در صورت کمبود که البته میشه در اجرا بعضی ها از این ضعف استفاده کرده و معلمین رو از سایر کشورها بیارن که بخوان آموزش بدن و کاملا هم معلومه که میشه یه سری اعمال نفوذ هایی کرد

3- مهمترین ایرادی رو که میشه به امضای یک سند بین المللی وارد دانست (‌البته شامل سندهای داخلی هم میشه )‌به هر حال ما یک شخص دیگری را هم برای نظرات بر امور خودمون قرار دادیم و هر وقت اون طرف مقابل بخواهد میتواند با تفسیر هایی که مطابق میل خودش است یک سری سنگ اندازی هایی در مسیر راه بنماید مخصوصا وقتی که حرکات و سکنات ما باب میل اونها نباشد

این سه مورد رو من با برداشت خودم ارائه کردم در زیر سند رو میزارم اگه کسی بتونه با ذکر بند بگه که ایراد به کدوم بندها وصفحه ها وارده خیلی ممنون میشم ( البته اینکه من خودم صفحه و بند رو نگفتم به خاطر اینه که من هفته پیش این سند رو نگاه کردم و یادداشت هایی رو که برداشته بودم رو گم کردم ) و البته اگه سند واقعی سند دیگه ای غیر از اون چیزی هست که من گذاشتم سند واقعی رو ارسال کنید تا من جایگزین این سند کنم

دانلود متن کامل سند 2030 یا تحول آموزش و پرورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی